CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sahabat2 ku yg tersayang.. mis u all <3

Sunday, March 20, 2011

SAHABAT !!

tadi pagi mase habis kelas ganti c++, aku dengan Asnani pergi jumpa madam Shahidah nak setelkan pasal mini project, looping kita org tak yah cter arr, berterabur bak kata madam...

tengah dok syok2 buat project uh dengan as depan madaam, ternampak card kat bilik madam, mutiara kata untuk menjadi seorang 'sahabat'.. so ape lagi.. aku ambik lah kata2 yang aku rase ia sangat berguna.. hehhehe

SAHABAT !!

"Selemah-lemah manusia ialah orang yang tidak boleh mencari sahabat dan orang yang lagi lemah dari itu ialah orang yang mensia-siakan sahabat yang telah dicari"


mutiara kata ini sangat valuable for everyone, sebb sume orang ade sahabat dan menjadi sahabat kepada seseorg.. so ape kate kita amek yang positive untuk lebih menghargai sahabat... kalau tidak kita akan jadi lebih sesat.... kawan merupakan antara jalan yang boleh membawa kita ke jalan kebenaran... (^_^) .


dan tolonglah jangan jadi seorang yang pengkhianat.. ok??


tak moh lah bergaduh yee... (padahal aku sendiri suka carik pasal gan as, kesiannnn as)
And never broke it .

so, kita kenelah ceria2 sampai bila2.. (buat masa skang aku gombira dengan kengkawan aku, as, ana, zira and mira) (^_^)

0 comments:

Post a Comment