CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sahabat2 ku yg tersayang.. mis u all <3

Sunday, January 30, 2011

kawan takut nak kawan gan aku . . .

hahahaha

tulah aku .. nak kawan gan org, tapi aku takut.. tapi bila dah rase nak kawan gan kawan uh . . kawan tu pulak takut nak kawan dengan aku .. aku tak tahulah sama ada aku yang suka pikir bende yang buruk2 atau mmg die takut nak kawan dengan aku . . . aku tak berapa puas ati dengan diri aku sebab keyakinan diri aku sangat low . . sampaikan  nak kawan dengan orang pun susah. . adeshhhh . .. susah lah macam ni kalau nak hidup . . 

p/s : kepada kawan yang macam takut nak kawan gan saya tu, dihaarapkan tak perlulah takut ye.. sebab nanti saya yang takut nak kawan dengan awak apatah lagi berjumpa . .. huhuh...

0 comments:

Post a Comment